Kirjautumislomakkeen täyttöaika ylittynyt. Ole hyvä ja kirjaudu uudelleen.

Started by markvaa, 28.09.12 - klo:09:18

Previous topic - Next topic

markvaa

Minulle tulee otsikon mukainen ilmoitus kun yritän kirjautua.
Olen asentanut täysin ohjeiden mukaan ja jopa useamman kerran.
Järki ei enää riitä. olisikohan vika palvelimen päässä?

Palvelin: webhotelli.fi silver
PHP-versio: 5.3.16
MySQL-versio: 5.5.25-cll

markvaa

se unohtui sanoa että minulla on asennettuna molemmat versiot vllasku ja mlinvoice.
Sivuni siirrettiin alunperin palvelun tuottajan toimesta toiselle palvelimelle missä uudempi php että alkaisi tuo mlinvoice toimimaan (vllasku toimi silloin).
En itse löydä ratkaisua, mikä palvelimella vialla että voisin antaa tarkkaa palautetta.

Ere Maijala

Minulla on myös Webhotellissa pari palvelua, joissa tuo toimii. PHP:n virhelokista pitäisi löytyä tarkempaa tietoa siitä, mistä ongelma johtuu, eli sieltä kannattaa aloittaa.

--Ere

mcine

emoi,

Mulla on ollut jo pitkään toiminut vlasku asennus läppärissä ja nyt alkoi tauon jälkeen antamaan tätä virheilmoitusta.
apache, error, mysql eikä php errorlogit auttanut yhtään eteenpäin... olisko ideoita ? Päivitin xampp:n ja
otin datatkin backupista ja silti antaa tätä samaa erroria. Voikohan olla että joku time-formaatti on väärin tms ?

tekee admin käyttäjällä ja omalla, eikä päästä siis loggaamaan ollenkaan sisään..

Ere Maijala

Jos sinulla on yhtään tuore versio VLLaskusta/MLInvoicesta, niin kyllä pitäisi PHP:n lokista löytyä ainakin yksittäinen ilmoitus syystä, jonka perusteella kirjautuminen hylättiin.

--Ere

mcine

Moi,

Mulla oli ilmeisesti aika vanha version ja nyt päivitin uuteen (ja adminiin noi databaseupdatetkin törkkäsin, ettei siitä pitäs olla kiini, niin sain tuon errorin, eli tulee tämmönen:
No key information in session, timeout or session problem

Mikähän tässä vois olla ongelmana ?


mcine

Moi,

asensin mlinvoicen, tein uuden tietokannan jne ja sama ilmoitus tulee silläkin.

Ere Maijala

Vaikuttaako, jos vaihdat config.php:sta asetuksen _SESSION_RESTRICT_PATH_ true:sta false:ksi?

--Ere


mcine

vika löytyi. Tää on sukulaisen kone ja hän oli käynyt työreissulla ja koneeseen jäänyt väärä timezone asetus. Eipä vaan aikasemmin tullut katsottua koneen kellonaikaa.

Ere Maijala

Hieno homma. Täytyypä vähän tutkia, missä kohdassa tuo mahtaa aiheuttaa ongelmia. Ehkä siitä seuraa, että istunto-eväste vanhenee saman tien. Kiitoksia tiedosta joka tapauksessa.

--Ere