AaPeeKoo

Started by Sparky, 20.02.20 - klo:18:19

Previous topic - Next topic

Sparky

Terve kaikille,

Vaikka tämä ei mitään MLInvoiceen liitykään paitsi sen toimintaa täydentävänä/auttavana apuohjelmana, kutsun kaikki käyttäjät tutustumaan ja käyttöönottaman tekemäni verkkopohjaisen ajopäiväkirjan.

Itse saan siitä kätevästi kaikki laskutettavat tunnit ja kilometrit laskutuksen tueksi.

Ohjelma on minulla ollut oman pienen yritykseni käytössä kuukausitolkulla niin kaikki virheet(toivottavasti) on korjattu.

Jos jonkulle tulee mieleen jotakin lisätoimintoja tai jos ohjelmasta löytyy(vielä) joku virhe, niin minulle voi lähettää sähköpostia niistä ohjelman ohjeiden lopussa olevalla yhteydenottolomakkeella.

Ohjelman käyttö on täysin ilmaista kuten MLInvoice, ja kehitän siihen koko ajan uusia toimintoja.

Ja vaikka olenkin ns. "sunnuntaikoodari" enkä niinkuin ammattimaiset MLInvoicen kehittäjät niin olen siitä tietenkin ylpeä  ;D

Käyttöönottoon riittää rekisteröityminen ja aktivointi ohjelman lähettämän sähköpostin ohjeiden mukaan.

Suosittelen lukemaan ensin ohjelman ohjeet niin käyttöönotto sujuu sutjakasti. Ohjelma on todella helppo käyttää koska siten se on tehty.

Ohjelman osoite on https://www.dataspark.fi/apk

T: Pasi

kalle65

Moi,

eipäs tule varmistusviestiä emailiin... :)

T. Kaapo

Sparky

Tosiaan eipä tullut kun vaihdoin kaikki emailien passut vaihteeksi ja unohdin tietenkin vaihtaa ne ajopäiväkirjaan. Nyt pitäisi toimia.

Poistin kalle65 viimeisen käyttäjätunnuksen ajopäiväkirjasta, se todennäköisesti oli sinun. Voit nyt rekisteröityä uudelleen jos haluat.