Uusia ominaisuuksia?

Started by kzmx, 09.08.18 - klo:18:48

Previous topic - Next topic

kzmx

en nyt löytänyt ketjua..

Jos saisi kaikki laskut tallennettua kerralla tietyltä aikaväliltä omiin tiedostoihin?
Tietokannan autobackup kirjautuessa tai tietyn kirjautumis kerran jälkeen(voisi itse määrittää)?




Ere Maijala

Useamman tiedoston tallentaminen kerralla ei oikein onnistu. Tai no, voisihan niistä tehdä zip-paketin. Jossain vaiheessa varmaan menee toteutukseen muitakin toimintoja useamman laskun käsittelyyn kerralla, ehkä tuokin sitten.

Pistän tuon automaattisen backupin pohdintaan. Ehkä olisi parempi muistuttaa backupista ylävalikossa tms.

ele

Jatketaan tätä toivelistaa: olisiko mahdollista / mielekästä laittaa asetuksiin vaihtoehto ettei lähtettyä laskua voisi muokata? Nythän lähetettyyn laskuun tehtävästä muutoksesta ilmoitetaan oikeassa yläkulmassa, mutta se jää helposti huomiotta. Eli laskun tila pitäisi muuttaa ensin keskeneräiseksi ennen kuin muutoksia voisi tehdä..

kzmx

Quote from: ele on 30.08.18 - klo:16:39
Jatketaan tätä toivelistaa: olisiko mahdollista / mielekästä laittaa asetuksiin vaihtoehto ettei lähtettyä laskua voisi muokata? Nythän lähetettyyn laskuun tehtävästä muutoksesta ilmoitetaan oikeassa yläkulmassa, mutta se jää helposti huomiotta. Eli laskun tila pitäisi muuttaa ensin keskeneräiseksi ennen kuin muutoksia voisi tehdä..

Kannatan..

Moni lasku menny ******... kun oon luullu että oon muokkaamassa kopioitua laskua.

Ere Maijala

Vaihdoin varoituksen nyt alertiksi, joka pitää kuitata ensimmäisen muokkauksen jälkeen. Josko tämä auttaisi?

ele

Kiitos, hyvin tuntuu toimivan niin läppärillä ku androidillakin. Näin varmaankin parempi, sillä muuten asetuslistasta tulis pitkä ku nälkävuosi.