laskun tila "maksettu"

Started by kzmx, 10.01.13 - klo:19:30

Previous topic - Next topic

kzmx

eli ajattelin, että olisko seuraavaan versioon tulossa milloin lasku on maksettu, eli saisi valita laskun tilaksi "maksettu" ja laittaa tiliotteessa olevan päivämäärän siihen, niin voisi tarkastaa nopeasti milloin joku on maksanut...

Ere Maijala

Siellähän on jo laskun tila "Maksettu" ja maksupäivä juuri kyseistä tarkoitusta varten. Missasinko jonkin pointin?

--Ere

kzmx

oho..

etsin turhaan sitä laskutila kohdan läheisyydestä, kun se öytyikin toisesta sarakkeesta oikealta.

ajattelin että olisi ollut alapuolella...

LanttiS

Tähän liittyen:

Saisiko laskutusraporttiin valinnaisen sarakkeen, jossa olisi tiedot laskun maksupäivästä. Nyt näkyy vain laskupvm ja eräpvm, mutta olisi paljon hyötyä, jos saisi näkymään myös milloin lasku on maksettu.

Ja vielä ongelma:
Päivitin 2.1.2 ->6.1 ja minulla oli aiemmin maksutyyppinä "käteismaksu". Nytkin se löytyy listasta, mutta esimerkiksi laskutusraportissa tuo kyseinen saraka on tyhjä. Yritin tallentaa maksutyypin (laskun tila) uudelleen, muttei auttanut.
Vaikka luon uuden "laskun tilan", niin silti laskutusraportin valintakohdassakin näkyy vain tyhjät valinnat "raportoitavat tilat" kohdassa.
Saiskos tän korjattua jotenkin?

Ere Maijala

Nämä toiveet on toteutettu jo seuraavaan versioon. :) Korjasin saman tien myös virheen, joka esti noita omia laskun tiloja näkymästä laskutusraportissa. Jos haluaa kokeilla korjausta jälkimmäiseen, niin tuolta löytyvät tarvittavat muutokset: https://github.com/emaijala/MLInvoice/commit/59bf19ee0a3eaae918e580e24324f7a59c3bf5de

--Ere

LanttiS

Kuulostaa hyvälle tuo seuraava versio. Sitä odotellessa :)

Yritin muuttaa invoice_report.php-tiedostossa sisältöä ohjeesi mukaan. Ongelmaksi tuli, että mulla näyttää olevan ihan erilainen tiedosto, kuin oli tuossa ohjeessasi. Ensinäkin mun tiedoston on selkeästi lyhyempi, eikä sieltä löytynyt muita kuin tuo ensimmäinen korjattava kohta, sekin eri rivillä alkuperäisen kanssa. Käytän muokkaamisssa notepad++:aa joten voihan sekin sekottaa rivejä.

Toisekseen sun osoittamassa tiedostossa puhutaan alussa esim protected $pdf = null; kun mulla on private $pdf = null;. Ehkä nämä on ohjelmallisia php-kieleen liittyviä asioita, mutta kun sitä osaa, niin menen sekaisin jo alussa ;-)

Mun käytössä oleva versionumero on siis tuo 1.6.1. Aiemmassa vistissä kirjoitin ihan muuta...

-LanttiS

Ere Maijala

Ai hitsi, sehän on tosiaan muuttunut aika paljon edellisestä versiosta, joten ei onnistukaan ihan niin helposti. No, koitan saada uuden version ulos ennemmin kuin myöhemmin. :)

--Ere