Apua kaivataan

Started by Ultrablonde, 16.12.17 - klo:14:13

Previous topic - Next topic

Ultrablonde

Hei löytyisikö Vaasan kupeesta ketään, joka osaisi ekonomista korvausta vastaan, asentaa MacBookilleni MLInvoicen? Minulla ei vaan kärsivällisyys oikein riitä takuta ja ihmetellä tätä asiaa, kun vättämättä termitkään eivät sano minulle mitään.  :o

Jos kiinnostaisi tämmöinen homma, niin otathan yhteyttä!

kzmx

Hei

Joko asia on hoidossa?

taleman

Vaasassa olevaan Macbookiin ei oikein pääse asentamaan. Mutta voisihan MLInvoicen asentaa webbiin sopivaan webbihotelliin, ja käyttää sieltä Macbookilla. Silti pitäisi opetella asentamaan MLInvoicen päivitykset tai maksaa taas joka kerta kun uusi versio julkaistaan päivitystyöstä. Webbihotelliin pystyy asentamaan etänä helposti.

Porista lähetetty tämä viesti.

kzmx

Ite Seinäjoki - Vaasa väliä ajelen silloin tällöin aika ajoin..

Ere Maijala

Päivityksiä ajatellen seuraavaan versioon on tulossa automaattipäivitystuki, josta voi olla hyötyä tällaisissa tapauksissa. Se ei toki auta ihan tähän hätään.

--Ere

Ultrablonde

Sen verran harvoin tulee täällä käytyä, etten ollut hoksannut saaneeni vastauksia.

Kyllä, avuntarve on yhä olemassa.
Webhotelli ei ehkä ole kuitenkaan minun ratkaisuni vaikka niin kiinnostavalta vaikuttaisikin. Tähän on syynä laskutusten peruste ja tietosuoja. Toki tiedän kolleegojen käyttävän erilaisia pilvipalveluja, mutta minulla on perusteluni sille miksi minä en näin halua tehdä, niin kauan kuin vain on mahdollista.

Ere Maijala

Asennuksen monimutkaisuuteen on nyt myös tarjolla hiukan apua, mutta ei se tässäkään ihan itsestään mene. Joka tapauksessa aika pienellä vaivalla saa asennuksen tehtyä tämän sivun ohjeilla: https://github.com/emaijala/MLInvoice-Vagrant. Mac-ympäristössä täytyy vähän soveltaa ohjeita, mutta voin tarvittaessa kirjoittaa tarkat ohjeet Macille, jos yhtään tuntuu siltä, että tuota voisi kokeilla.

--Ere