Pdf Laskussa näytettävät tiedot.

Started by keysers0ze, 14.10.15 - klo:10:53

Previous topic - Next topic

keysers0ze

Olisiko mahdollista saada pdf laskussa näkymään automaattisesti kuukausi esim. "LOKAKUU". Eli jos Lähettää laskun lokakuun aikana niin olisi laskussa selkeästi teksti "LOKAKUU".

- Toteutukseen on varmaan useita tapoja. mutta onko esim. "Laskussa näytettävät Lisätiedot" mahdollisuus käyttää jotain muuttujaa.. Sikäli jos tuo LOKAKUU on hankala niin se voisi olla myös esim. "Lasku 10/12"


Terv.
.K

Ere Maijala

Laskulla näytettävät lisätiedot saa tiedoston nimeen paikanpitäjällä {invoice:info}. Kaikki paikanpitäjät löytyvät http://www.labs.fi/mlinvoice_usage.php.

--Ere

keysers0ze

Moikka,

- Siis tarkoitin Teksi näkyisi itse laskussa. Ei siis tiedosto nimessä (tai @postin sisältötekstinä).
- Itse laskussa esim. kohdassa "Laskussa näytettävät lisätiedot" <- voisiko tähän kenttään muuttujia käyttää.

Esim. Itse Laskussa ko. kohtaan jos voisi käyttää tyyliin "date +"%m-%Y"" niin se olisi 12-2015
- Tarkoitus oli saada selkeästi laskutettava kuukausi näkymään. en oikein hoksaa kuinka sen muuttujia käyttäen saisi helpoiten näkymään itse laskussa.

Ere Maijala

Okei, en heti tajunnut, mistä oli kyse. Kyllähän tuon pitäisi onnistua, täytyy vain vähän miettiä toteutusta. Laitan toivelistalle.

--Ere