Database ei lähde toimiin uudessa asennuksessa

Started by Uitto, 08.01.17 - klo:20:55

Previous topic - Next topic

Uitto

Hei,

Minulla on samassa serveriympäristössä jo pari vanhempaa asennusta, mutta en saa uutta asennusta toimimaan. Koitin jo pari kuukautta sitten versiota 1.13.0. ja nyt uudestaan 1.13.1, mutta saan aina tämän saman ongelman:

Query 'DELETE FROM mlinvoice__session WHERE session_timestamp<'2017-01-08 17:52:02'' failed: (1146) Table 'xxx.mlinvoice__session' doesn't exist

Olen koittanut asennuksia uudestaan ja uusilla tietokannoilla, mutta ei vaikutusta. En ymmärrä mikä voi olla pielessä.

proitto

#1
Jos avaat config.php tiedoston, niin onko tietokantataulujen prefixinä mlinvoice?

esim.
define('_DB_PREFIX_', 'mlinvoice');

Ja onkos mlinvoice asennettu minkälaiselle palvelimelle? Apache? Mikä php versio ja mikä mySQL versio?
- Pertti

Ere Maijala

Proitto tuota jo kyselikin, mutta siis prefiksissä ei pidä olla alaviivaa mukana.

Uitto

Kiitos,

Tällähän se lähti toimiin!

Olin yrittänyt vaihtaa prefixiä "tietoturva" -tarkoituksissa, mutta sitähän ei voi vaihtaa, muuten pitäisi vaihtaa aika paljon muutakin.

Ere Maijala

Näinhän se on. Pitäisi muuttaa taulujen nimet myös create_database.sql:stä. Ei siinä muuten suurempia ongelmia pitäisi olla.

t. Ere