Sähköposti.pdf lasku -> Paperilaskuksi+Postitus palvelu

Started by keysers0ze, 13.10.15 - klo:12:45

Previous topic - Next topic

keysers0ze

Eli mistä ko. palvelun voisi "ostaa"?

Eli lähettäisi mlinvoicesta sähköpostin liitteenä pdf laskun johonkin "palvelun tarjoajalle" email osoitteseen x6567656asiakas@laskupostiin.fi joka taittelisi liitteen ikkunalliseen kuoreen ja postittaisi paperilaskun. thats it...



Terv.
.K

seemo

Itse käytän Postita.fi-palvelua, jonka kautta voi välittää sekä paperikirjeitä, että Finvoice-verkkolaskuja. Tiedoston lähettäminen sähköpostin kautta ei taida onnistua, mutta sen voi lähettää ainakin webbikäyttöliittymän, FTP:n tai verkkotulostimen avulla. Lisäksi heidän APInsa ansiosta palvelun voi integroida omaan laskutusohjelmaansa kuten itse olen tehnyt. Minulla on siis MLInvoicessa Lasku, Kuitti, yms. nappuloiden lisäksi Postita.fi-nappula, jonka kautta voi lähettää pdf:n paperikirjeenä tai vaihtoehtoisesti Finvoice-verkkolaskuna. Ratkaisu on sen verran "ruma", etten kehtaa sitä ainakaan sellaisenaan julkaista. Lähetin koodin kyllä aikanaan Erelle, jos hän haluaisi toteuttaa integraation nätimmin.

Ere Maijala

Jep, tuolla se on toiveiden tynnyrissä tuo hyödyllinen toiminnallisuus. Ehkäpä jonain päivänä sekin saadaan integroitua.

--Ere